develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



یک مرد بلند و ترسناک اقدام به سرقت کودکان می کند، حال از یک روستا کودکی ناشنوا را دزدیده است، شما در این بازی Slender man: Origins نقش پدر آن پسر را اجرا خواهید کرد و باید از موانع مختلف عبور کنید تا فرزند خود را نجات دهید، برای نجات کودک خود باید از 4 مکان منحصر به فرد به نام های قلعه، قبرستان، مجسه و بیابان عبور کنید، هر یک از مراحل معرفی شده دارای قسمت هایی ترسناک هستند، که با اضافه شدن حالت هایی مانند: مه، تاریکی و بارندگی به میزان ترسناکی بازی افزوده می شود. پس از گذراندن مراحل هولناک با مرد ترسناکی مواجهه خواهید شد که ترس شما را چندین برابر خواهد کرد، اما باید خونسردی بهترین راهکار برای نجات فرزند خود را انتخاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود شرایط آب و هوایی مختلف، کنترل و یادگیری آسان، دارا بودن صدای سه بعدی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 78.7 مگابایت
 • نسخه: 0.9
 • اجرا در: IOS 4.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


اگر به حیوانات علاقه دارید و هم به شکار، می توانید به جای شکار حیوانات به صورت واقعی، آن ها را به صورت مجازی و در تلفن همراه خود شکار کنید تا با این کار هم به علاقه خود برسید و به حفظ حیونات هم کمک کنید. در این بازی Bird hunt شما وظیفه دارید، پرندگانی که در آسمان پرواز می کنند را شکار کنید، شکار پرندگان بزرگ شاید آسان باشد، ولی شکار پرندگان کوچک بسیار سخت و چالش انگیز است و می تواند امتحان مناسبی برای سنجش میزان مهارت شما در تیر اندازی و شکار باشد. برای یک تیراندازی خوب شرایط آب هوایی و سرعت باد را هم در نظر بگیرید.
 
 
 
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 321 کیلوبایت
منبع yjc
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب: بازی , دانلود بازی , بازی جاوا , شکار پرنده , java , jar , jad, توسط بهزاد
Smuggle Truckیک بازی بر اساس فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید ماشین ، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود. شما هم اکنون می توانید این بازی مهیج را که در آن نقش یک قاچاق چی انسان را دارید ،دانلود کنید.



 
 
 
ویژگی های مهم  Smuggle Truck:
- شامل مکان هایی در سراسر جهان
- بیش از ۴۰ مرحله متنوع و چالش برانگیز
- طراحی زیبای غارهای ترسناک، کویرهای وسیع و جنگل های پر از درخت
- و …



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:بازی , کامپیوتر , کم حجم , Smuggle Truck , گیم , pc , دانلود , flash, توسط بهزاد
 بازی مار و پله خاطره انگیز ترین و بهترین سرگرمی کودکان دهه 60 و 70 بوده است و حال اگر باز هم علاقه به این بازی جذاب دارید، می توانید آن را در تلفن همراه دارای پلتفرم جاوا داشته باشید و بازی کنید. در این بازی شانس حرف اول را می زند، زیرا اگر بتوانید خود را به شماره هایی که نردبان در آن ها وجود دارد برسانید، می توانید به راحتی به خانه های پایانی برسید و سریع تر بازی را به پایان برسانید. اما اگر شانس نداشته باشید و بر روی شماره هایی بروید که نیش مار در آن ها وجود دارد، کار شما سخت خواهد شد و شانس پیروزی کاهش خواهد یافت. همه شرایط ذکر شده مربوط به اعداد ظاهر شده در تاس بازی است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: ارائه شبیه سازی فوق العاده، امکان بازی به صورت دو نفره، امکان به اشتراک گذاری امتیازات و ... اشاره کرد. این بازی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند!
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 129 کیلوبایت
دریچه 
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:بازی , مار , پله , جاوا , بازی , دانلود , بازی مار و پله , جار, توسط بهزاد
Chess3D یک بازی مهیج شطرنج با گرافیک بالا و به صورت سه بعدی است که امكان بازی كردن را با كامپیوتر به صورت دو نفره را مهیا می کند. شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد. 
در این بازی محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 

  مشخصات
  حجم: 45.04 مگابایت
  نسخه: 3D 4.1
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز: 

 

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2-فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. بازی را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و با نام و ایمیل دلخواه بازی را رجیستر کنید.
  3-بازی را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 


دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب: بازی رایانه , دانلود بازی شطرنج , شطرنج pc , جدید , شطرنج سه بعدی, توسط بهزاد

برای رزولوشن 320*240
 
 
 
فرمت بازی: jar
حجم بازی: 990 کیلوبایت

 دریچه

http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:بازی , جاوا , پلتفرم , جدید , نیرو , هوایی , جنگ , دانلود , رایگان, توسط بهزاد


دقت و تمرکز بالا و سرعت عمل شما در این بازی سرنوشت ساز خواهد بود چرا که انتخاب مسیر پرتاب و هدایت توپ ها برای جلوگیری از ورودتان به سیاه چال به تیزبینی شما بستگی دارد. با قرار دادن سه توپ رنگی در کنار هم و انفجار آن ها از نزدیک شدن به غار سیاه جلوگیری کنید


مشخصات:

حجم فایل: 9.61 مگابایت

سیستم عامل: Windows XP, 7, 8



http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 شهريور 1392برچسب:Zuma Deluxe , بازی , پرتاب توپ , توپ رنگی , دانلود بازی , توسط بهزاد
 اگر دوستدار فوتبال یا ضربات جذاب پنالتی هستید، حتما این بازی Penalty 1.1 برای گوشی خود دانلود کنید. تیم منتخب خود را بردارید و آن را آماده مسابقات جام جهانی کنید، برای پیروزی و قهرمانی سخت بکوشید و ضربات پنالتی را با نهایت دقت به سمت دروازه حریفان بزنید.
 
 
 
 
 
فرمت بازی: jad
منبع:دریچه
http://www.uplooder.net/

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:بازی , جاوا , پنالتی , فوتبال , ضربات , دانلود, توسط بهزاد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

ابزار پرش به بالا